Če si želite izvedeti več

Varnost na prvem mestu! Še naprej skrbimo za vas.

OSVEŽENO DNE: 31. marca 2021

 

Dragi cenjeni gostje in obiskovalci,

skrb za varnost in dobro počutje gostov, zaposlenih in obiskovalcev sta nam na prvem mestu.

Z vami želimo deliti aktivnosti in previdnostne ukrepe, ki jih je skupina Union Hotels Collection uvedla z namenom, da bi zagotovila varnost naših gostov, zaposlenih in obiskovalcev v času bivanja pri nas. Vabimo vas, da občutite našo največjo skrb za vaše dobro počutje in zadovoljstvo, ko ste zdoma.


VLADNA OBVESTILA
Najbolj sveže informacije o celotni situaciji, možnostih potovanj, priporočenih higienskih ukrepih ter navodila javnosti glede korona virusa COVID-19 so na voljo na spletni strani Urada Vlade Republike Slovenije za komuniciranje (UKOM). POVEZAVA

NOVE REZERVACIJE
Union Hotels Collection upravlja pet ločenih hotelskih nastanitev v središču Ljubljane. Morda boste v obdobju Covid-19 zaradi zmanjšanega povpraševanja obveščeni o premestitvi v primerljivo ali boljšo namestitev v drug hotel skupine Union Hotels Collection. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

PRILAGODLJIVOST PRI OBSTOJEČIH REZERVACIJAH
Naše pravilnike o rezervacijah smo prilagodili z namenom, da bi vam pomagali krmariti v negotovosti in upoštevati vaše želje, če želite spremeniti, odpovedati ali preložiti vaše potovalne načrte.

Vljudno vas naprošamo, da nam pred vašim predvidenim prihodom v bližnji prihodnosti pišete na info@uhcollection.si in preverite stanje vaše rezervacije.

  • Za individualne rezervacije, narejene neposredno prek hotela ali hotelske spletne strani, pišite na info@uhcollection.si.
  • Za rezervacije dogodkov ali skupinske rezervacije (10+ sob/15+ oseb) in rezervacije prostorov za različne dogodke, pa vas prosimo, da pišete na elektronski naslov group.sales@uhcollection.si.

POMEMBNO! Za individualne rezervacije, narejene pri drugih ponudnikih (npr. Booking.com, Expedia.com), vas prosimo, da kontaktirate neposredno dotičnega ponudnika, veljajo lahko namreč drugačna pravila.


DODATNI ZDRAVSTVENI IN VARNOSTNI UKREPI
Uvedli smo dodatne ukrepe, ki nadgrajujejo osnovni proces prijave v hotel in odjave.

PROSIMO, DRŽITE RAZDALJO
Veselimo se, da bomo lahko ponovno sprejeli naše goste. Za varnost vseh, vas prosimo, da držite varno razdaljo in spoštujete ukrepe, ki smo jih uvedli z namenom, da se bomo vsi počutili varno.

PRIJAVA & ODJAVA

  • Prijava in odjava bosta urejeni kakor hitro bo to mogoče, z minimalnim stikom med osebjem in gostom ter seveda z ohranjanjem varne razdalje. Prijavo je mogoče storiti pred prihodom preko elektronske povezave, ki jo boste prejeli v pismu dobrodošlice. Na enak način lahko opravite tudi odjavo iz hotela.
  • Vsak gost bo prejel informacije o bivanju v hotelu in storitvah po prihodu v hotel. Osebje jih bo posredovalo preko telefona, ki je nameščen v sobi ali pa preko mobilne aplikacije WhatsApp in Viber.
  • Osebje bo vzdrževalo varno razdaljo, uporabljalo dezinfekcijska sredstva in nosilo zaščitno opremo.
  • Največje dovoljeno število oseb v dvigalu je 2.

HIGIENSKI STANDARDI
Skupina Union Hotels Collection podrobno spremlja dejavnosti in navodila NIJZ (Nacionalni inštitut za javno zdravje) za nadzor in preprečevanje bolezni. Prav tako sledimo izjavam WHO (Svetovne zdravstvene organizacije) z namenom odgovornega in preventivnega ravnanja.

  • Dezinfekcijska sredstva so nameščena na javnih prostorih. Posebna obvestila vas bodo opozorila na ohranjanje zadostne varnostne razdalje.
  • Čistilno osebje bo površine, ki se jih pogosto dotikamo, čistilo in dezinficiralo večkrat dnevno. Mednje sodijo: POS terminali, tipke v dvigalu, telefoni, javne sanitarije, sedežne garniture, tipkovnice, ključi, drogovi za odpiranje vrat, drogovi na stopniščih, drogovi v dvigalu, recepcijski pult, vhod in druge površine.
  • Osebje bo gosta ob prihodu prijazno povprašalo, ali želi dnevno čiščejne. Čiščenje sobe bo sicer potekalo brez prisotnosti gosta.
  • Pomembna prednost, ki jo zagotavlja naš hotel je lastna pralnica z visoko kakovostnimi čistilnimi napravami. Posteljnino in brisače hranimo v posebnih vrečah za perilo, s katerimi ravnamo izredno previdno.
  • Ponudba pijače in prigrizkov iz minibara v sobi ne bo na voljo. Le ti bodo na voljo s predhodnim naročilom preko telefona in dostavljeni brez kontakta.
  • Vse sobe bodo po odhodu gosta temeljito očiščene in razkužene. Vse sobe bodo ustrezno prezračene.
  • Gost bo v vrečki prejel dezinfekcijsko sredstvo skupaj z obešanko "ne moti". 
  • Hotelsko osebje bo sobo in predmete v njej temeljito očistilo in dezinficiralo. Pri tem bo osebje nosilo ustrezne uniforme ter zaščitno opremo (rokavice, obrazna maska, predpasnik). Uporabljali bodo najučinkovitejša čistilna in dezinfekcijska sredstva. Za vsako sobo bo uporabljen nov set čistilnih krp in rokavic.

GOSTINSKE STORITVE
V gostinskih obratih prav tako veljajo posebni ukrepi, s katerimi želimo zagotoviti vrhunsko storitev z minimalno interakcije med osebjem in gosti. Zaradi varnosti gostov in zaposlenih samopostrežni zajtrk morda ne bo na voljo. Morda boste prejeli zajtrk v zapakirani embalaži, ki ga lahko vzamete s seboj. Zajtrk je na voljo od 7:00 do 9:00. Natančnejše informacije boste prejeli ob prihodu v hotel. 

WELLNESS STORITVE
Bazen in savna trenutno ne obratujeta. Za informacije o preostalih storitvah, se prosim obrnite na Sense Wellness (+386 40 377 888). 

KONFERENČNE STORITVE, DOGODKI IN CATERING
Izvajali bomo nadzor nad razdaljo in upoštevanjem preventivnih ukrepov na dogodkih. Delovali bomo v skladu z ukrepi in navodili NIJZ ter dodali svoje ukrepe, s katerimi želimo zaščititi partnerje, goste in zaposlene.

Za več informacij nas prosimo kontaktirajte na e-mail naslovu: event.sales@uhcollection.si.

Najlepše se vam zahvaljujemo za vašo podporo in razumevanje.

Z veseljem smo vam na voljo na voljo za kakršnokoli dodatno pomoč.

Prijazen pozdrav,

Vodstvo Skupine Union Hotels Collection
Ljubljana – Slovenija
+386 1 308 1270
info@uhcollection.si

To stran bomo redno posodabljali, ko bodo na voljo nove informacije o smernicah relevantnih zdravstvenih in vladnih institucij.