Hotel Manager from Union Hotels Collection

IF YOU’D LIKE TO KNOW MORE

Spoznajte vodjo hotelov

Z več letnimi izkušnjami v hotelirstvu, Barbara prinaša sveže ideje k vodenju Grand hotela Union in uHotela (nekdaj Grand hotela Union Business).

 

Nam lahko na kratko opišete poklicno pot, ki vas je pripeljala do novega delovnega mesta v Union hotelih?

Če se ozrem nazaj in na preteklost pogledam z nekoliko distance, zagotovo vidim določene vzorce. Od nekdaj sem rada delala z ljudmi, ne glede na delovno mesto ali panogo, v kateri sem bila dejavna. Začela sem na področju gostinstva, nato sem se premaknila v hotelirstvo, natančneje na področje hotelskega gospodinjstva, od tam pa v hotelski menedžment. S postopnim napredovanjem od spodaj navzgor sem razvila drugačen pogled na delo, delovne procese, sodelavce in potrebe gostov.

 

V hotelirstvu ste aktivni že kar nekaj časa. Nam zaupate, kako se je po vašem mnenju to področje spremenilo? In kaj predvidevate, da se bo dogajalo v prihodnosti?

V zadnjih malo več kot dvajsetih letih se je v hotelirstvu res ogromno spremenilo, predvsem zaradi sprememb na področju gospodarstva in dostopnosti prevoznih sredstev. Digitalna tehnologija je revolucionirala celotno uporabniško izkušnjo in – če se lahko tako izrazim – področje turizma "demokratizirala" s spletnimi platformami, kjer so objavljene ocene uporabnikov. Moram reči, da vidim še celo vrsto priložnosti, ki čakajo, da jih izkoristimo. Razbijanje enoličnosti, veliko več kreativnosti za preoblikovanje in navdihovanje mlajših generacij na področju hotelirstva so le nekatere izmed prednosti dela v neodvisni hotelski družbi.

 

Kakšna je vaša vodstvena strategija?

Moje osnovno pravilo je ‘vodi z zgledom’. Treba se je zavedati, da v vsakdanjem življenju in pri delu štejejo dejanja in ne besede.

 

Splošno razširjeno mnenje je, da ženske vodstvene funkcije obvladujejo drugače kot moški.

Po mojih izkušnjah se morda res na različen način lotevamo reševanja problemov in sprejemanja odločitev, ampak na koncu koncev je vse odvisno od vsakega posameznika in njegove miselne naravnanosti.

 

Kateri so glavni izzivi, s katerimi se boste soočali na novem delovnem mestu?

Vse izzive vidim kot priložnosti za spremembe in izboljšave. To pa prinaša tudi priložnost za ponoven premislek o ciljih in morda tudi za nova spoznanja glede tega, kaj je najpomembnejše. Živimo v svetu, ki se vrti zelo hitro. Največji izziv je slediti novim trendom in se jim prilagajati. V bližnji prihodnosti se najbolj veselim prenov, ki so v Union hotelih že v teku. Med drugim lahko gostje pričakujejo nove hotelske vsebine za še boljšo hotelsko izkušnjo.

 

Kaj vas motivira za delo, kadar imate slab dan?

Slabih dni ni, je pa res, da so nekateri dnevi težji in predstavljajo večji izziv. Moja največja motivacija so zaposleni, sodelavci s pozitivnim odnosom do dela in iskreno pozornostjo, ki jo namenjajo gostom. Osnovni cilj je resnična harmonija stila in energije na vsakem koraku gostove hotelske izkušnje.

 

Na kaj ste najbolj ponosni v svojem poklicnem in zasebnem življenju?

Na dve stvari. Na poklicno pot, kariero, ki sem jo gradila od najnižjih položajev navzgor, in na svojo družino. Ljubezen do hotelirstva in gostinstva je nasploh prisotna v naši družini, saj sta bila tudi oba starša dejavna na tem področju, in prav tu se je vse skupaj začelo tudi pri meni. Obožujem delo "na terenu" in naloge, pri katerih imam priložnost za kreativno razmišljanje izven ustaljenih okvirjev.

 

Kaj bi počeli, če vam ne bi bilo treba delati za denar?

Vsekakor bi bila na nek način še vedno dejavna na področju turizma in hotelirstva.